La teva decisió de compra és més important del que tu creus. Cada compra que faces a la teva botiga online habitual a través de Wapsi.org es convertirà en una aportació per l’ONG que tu decideixis. Sense cap cost addicional per a tu!

Wapsi.org, la inicicativa de compres solidàries de la Fundació Equilibri, et proposa que aquest estiu omplis de valor social les teves compres online.

El mecanisme és molt senzill. Tries una botiga entre les que s’anuncien al portal, decideixes a quina ONG destinar un percentatge d’aquesta compra i, quan finalitzes el procés, automàticament la botiga fa aquesta aportació per tu, sense que paguis més per fer-ho.

Planifica les teves vacances amb un dels nostres portals de viajes: eDreams, Vueling, Viatjes El CorteInglés, Rumbo, Destinia..

La proposta de Wapsi.org no és que consumeixis més, simplement aposta per generar valor social a través d’una pràctica -cada dia més habitual- com és la planificació de les teves vacances. Si has de viatjar et proposem que ho facis solidàriament. Es tracta d’un simple gest solidari que, a través del seu web, genera petites aportacions per a les ONGs col·laboradores.

Totes les ONGs que participen a Wapsi.org són associacions declarades d’utilitat pública o fundacions no lucratives.

En plena crisi, de la COVID-19 , Wapsi.org col·labora per obtenir ingressos per a les ONGs a través del consum solidari. Ens ajudes a millorar la vida de moltes persones a partir de la teva compra solidària?