Fundació Equilibri

Butlletí bimensual Fundació Equilibri, nº 11

Setembre 2011

NOTÍCIES COOPERACIÓ

Augmenta el nombre de beneficiaris a Bolívia

Un total de 250 joves bolivians s’han beneficiat ja del programa d’ajut a la formació universitària. Aquest projecte va néixer l’any 2004 i consisteix en la concessió de microcrèdits a estudiants universitaris de les zones rurals més desfavorides de Bolívia per tal que puguin finalitzar una formació de grau superior. El programa s’aplica a les ciutats de Sucre i Potosí i té com a objectiu que els beneficiaris rebin una educació de qualitat al seu propi país per a que posteriorment puguin contribuir al desenvolupament de les seves comunitats.
Seguir llegint...

Es graduen nous estudiants a Etiòpia

Quatre nous joves etíops van finalitzar el passat mes de juliol els seus estudis universitaris. Es tracta de Belete Gulema, Getu, Senait Melaku i Feyisa Lemi, que s’han llicenciat en ciències socials, agricultura i desenvolupament, economia i màrqueting, respectivament. Tots ells són beneficiaris del programa d’ajut a la formació universitària, que des del 2008 es duu a terme també a Etiòpia.

Graduat

Presents a la Mercè 2011

La Fundació Equilibri estarà present a la Mostra d’Associacions que tindrà lloc els dies 25 i 26 de setembre a la Plaça Catalunya en motiu dels actes organitzats durant les festes de la Mercè. Per a celebrar-ho, hem organitzat dos concursos, les bases dels quals es donaran a conèixer a partir del dilluns 12 de setembre.

NOTÍCIES TECNOLOGIA

Nova promoció per al manteniment de serveis

Des del passat mes de juliol cada organització que ens porti o ens recomani una nova entitat es beneficiarà d’un 10% d’hores de franc quan adquireixi el paquet de manteniment de serveis. La promoció afecta tant l’organització recomanada com aquella que ens recomani. Per conèixer els preus dels nostres packs us recordem que podeu visitar la pàgina www.fundacioequilibri.org.
Seguir llegint...

Ampliem la nostra presència a les xarxes socials

Amb la voluntat de tenir una major comunicació amb els nostres socis i col·laboradors, la Fundació Equilibri ha decidit augmentar la seva aposta per les xarxes socials. Des del passat agost ens podeu trobar –a més del Facebook- a Twitter, Flickr i Linkedin.

L'APUNT D'EQUILIBRI

L'aposta per a la iProductivitat

Quan pensem en la tecnologia a les organitzacions sovint ens venen al cap alguns acrònims com ERP, CRM, BI, BPM i CMS, etc. Totes elles eines de gran utilitat però orientades fonamentalment a gestionar els processos “formals”. Ara bé, dins de tota entitat existeixen processos no tant estructurats, que necessiten un tipus d’eines diferents.

CONTACTA'NS

• Pallassos Sense Fronteres
  • Mercats de Barcelona
  • ASPACE

Les marques, logotips i noms de tercers pertanyen als seus respectius titulars.