Els Diverdits

Els contes són el gènere per excel·lència dels nens. S’escriuen per a ells i a través d’ells es pot contribuir a sensibilitzar els més petits sobre la realitat d’altres països. Conscients d’això, a Equilibri hem decidit fomentar un producte de comerç just que generi oportunitats laborals i conscienciï al mateix temps.

Aquest producte són els Diverdits, titelles didàctiques que representen a protagonistes de contes populars catalans  i també bolivians.

Creades per les dones de la "Asociación de Productoras Nueva Esperanza", aquestes titelles es vénen a escoles i guarderies, així com a particulars. Això permet a pares i mestres narrar contes tradicionals a la vegada que difonen la problemàtica de països en desenvolupament.

Els Diverdits es poden adquirir de forma individual o en bosses que contenen vàries unitats:

N’existeixen de tres categories:

• Animals: domèstics, salvatges, de mar i cel
  • Contes tradicionals: la caputxeta vermella, els tres porquets, la rateta que escombrava l’escaleta i els músics de Bremen
  • Altres personatges: rei, reina, àngel, bruixa, pare Noel, pallasso, nena

Preus (Iva inclòs)

• Bossa amb una titella: ..................................... 1,50 €
  • Bossa amb 2 titelles: ....................................... 3,00 €
  • Bossa amb 4 titelles (Contes populars i diverses classificacions) : ...........5,50 €
  • Titelles de llapis (unitat) : ..................................0,99 €

Packs didàctics

Inclouen 12 titelles, dos contes tradicionals bolivians -que han estat editats per la Fundació Equilibri-, un CD amb explicacions a l’hora de narrar-los i una guia didàctica: