Concurs Diverdim-nos!!

BASES DEL CONCURS

Participa al sorteig d’un Web + Pack DiverDits

FES-TE UNA FOTO AMB ELS NOSTRES DIVERDITS I PODRÀS ACONSEGUIR UN WEB GRATUÏT I UN PACK DE DIVERDITS

Instruccions i condicions d’ús:

• Aquest sorteig inicia el dia 24 de setembre i finalitza el 7 d’octubre.
  • Els participants hauran de fer-se una foto original amb una de les nostres titelles didàctiques (Diverdits) elaborades per beneficiàries del nostre projecte de desenvolupament rural a Bolívia d’acord als estàndards de Comerç Just.
  • Podran adquirir-les els dies 24 i 25 de setembre a l’stand que tindrà la Fundació Equilibri a la Mostra d’Associacions situada a Plaça Catalunya durant les festes de la Mercè 2011 o a la seu de la nostra entitat (Via Laietana 45 3-1 escala B).
  • El guanyador obtindrà la possibilitat de crear-se un web, elaborat pels tècnics de la unitat de tecnologia de la nostra organització, així com un pack de Diverdits.
  • Les fotos dels participants es publicaran diàriament a les nostres xarxes socials.
  • El sorteig es realitzarà mitjançant un sistema de paperetes el dia 7 d’octubre a la seu de la Fundació Equilibri. En enviar una foto tots els participants entren a formar part del sorteig.
  • La persona guanyadora serà informada el dilluns 10 d’octubre mitjançant correu electrònic i telèfon. A més, el seu nom es publicarà al nostre web i a les xarxes socials de l’entitat.
  • El guanyador tindrà un plaç de dos mesos per posar-se en contacte amb la Fundació Equilibri i gestionar la creació del seu web web. ( Fins al 12 desembre).
  • El web ofertat serà elaborat amb tecnologia Drupal, tindrà un disseny flexible, serà autogestionable per part de l’usuari, ràpid d’executar i està valorat en 600 Euros.
  • Per a la seva creació la Fundació Equilibri estableix un màxim de 20 hores.
  • El premi no és bescanviable per diners.
  • En participar al concurs autoritza la Fundació Equilibri a enviar-li informació sobre els seus productes tecnològics i els seus projectes de cooperació.
  • La Fundació equilibri es reserva tots els drets de les fotografies entregades per al concurs. Aquestes podran ser publicades a través dels nostres mitjans de comunicació i figurar a la memòria.
  • En compliment de l’establert en la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal l’informem que, mitjançant la complimentació del present formulari, les seves dades personals quedaran incorporades i seran tractades en els fitxers de la Fundació Equilibri, amb l’objectiu de poder-lo informar dels nostres projectes i serveis tecnològics. Així mateix, l’informem de la possibilitat de que exerceixi els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les seves dades de caràcter personal, a equilibri@fundacioequilibri.org o a l’adreça  Via Laietana, 45, 3r 1a. Esc. B, 08003 Barcelona.

Poden conèixer més sobre els nostres serveis tecnològics en aquest enllaç:  http://www.fundacioequilibri.org/serveis