Com cada any, i seguint nostre compromís de transparència, acabem de publicar la Memòria d’activitats i resultats de l’Exercici 2020 de la Fundació Equilibri.

Durant el 2020, la Fundació Equilibri ha continuació Apostant pels projectes tecnològics i de cooperació a Bolívia. Deguda a l’impacte de COVID-19 Hem hagut d’adaptar-nos a la situació de pandèmia. Un dels reptes del nostre temps és la creixent desigualtat. La crisi del coronavirus, no ha fet més que accelerar aquesta tendència i, per aquest motiu hem Iniciat un nou projecte. Una Renda Bàsica d’Intercanvi Universal que hem denominació RBIU mitjançant una moneda electrònica social pròpia, anomenada λóγος (Logos), d’ús corrent i legal, per poder oferia una renta modesta, però suficient per cobrir les Necessitats bàsiques de la vida. L’Objectiu últim d’aquest projecte és acabar amb la pobresa.

Podeu descarregar-vos la Memòria 2020 aquí. La Fundació Equilibri és una organització sense ànim de lucre, constituïda el 2002, que finança projectes socials i de formació universitària als països de renta més baixa. Per finançar els programes i aconseguir que siguin autosostenibles, ofereix serveis informàtics principalment a les entitats sense ànim de lucre. La missió és invertir en la formació universitària i les competències dels joves sense recursos, procedents de les zones rurals dels països més vulnerables, per desenvolupar tot super potencial, facilitar sumi incorporacions al mercat de treball i generar Canvis sostenibles.