La teva decisió de compra és més important del que tu creus. Cada compra que facis a la teva botiga online habitual a través de Wapsi.org es convertirà en una aportació per l’ONG que tu decideixis. Sense cap cost addicional per a tu!

Wapsi.org, la recent iniciativa de la Fundació Equilibri, et proposa que en aquestes dates nadalenques omplis de valor social les teves compres online.

El mecanisme és molt senzill. Tries una botiga entre les 200 que s’anuncien al portal, decideixes a quina ONG destinar un percentatge d’aquesta compra i, quan finalitzes el procés, automàticament la botiga fa aquesta aportació per tu, sense que paguis més per fer-ho.

Entre les botigues hi ha molta varietat. Pots trobar des de botigues per a mascotes, llibres, roba, o productes tecnològics fins a portals de viatge, restaurants, oci i de descompte.

La proposta de Wapsi.org no és que consumeixis més, simplement aposta per generar valor social a través d’una pràctica -cada dia més habitual- com és la compra online. Si igualment vas a consumir, et proposa que ho facis solidàriament. Es tracta d’un simple gest solidari que, a través del seu web, genera petites aportacions per a les ONGs col·laboradores.

Totes les ONGs que participen en Wapsi.org són associacions declarades d’utilitat pública o fundacions no lucratives com AccioNatura, ADA, ADAMA, Afanoc – nens amb càncer, AFA Parla, AMICA, Amics de la Gent Gran, Assamblea de la cooperació per la Pau, Aspace – Associació de la paràlisi cerebral, DOWN Galicia, Federación Pinardi, Femarec, Fenexy, Fundació AROA, Fundació Equilibri, Fundació Llars Compartides, Fundació Mona, Fundación Dasyc, Fundació Germina, Fundació HOMAC, Fundación Iniciativa Solidaria Ángel Tomás, Medicus Mundi Andalucía, Medicus Mundi Madrid, Pallapupas, Payasos sense Fronteres, Sonrisas de Bombay, Step by Step o Stop-Sida.

En plena crisi, quan el sector públic i privat ha retallat les ajudes a les ONGs, Wapsi.org col·labora per obtenir ingressos a través del consum solidari. Ens ajudes a millorar el Nadal de moltes persones a partir de la teva compra solidària?