Conveni de col·laboració per l’autoocupació de 70 persones

En la seu de la Fundació Equilibri s’ha signat un conveni de col·laboració entre la Fundació Equilibri, el grup de franquícies Inform@ i la plataforma Equanomia per donar feina en forma d’autoocupació a unes 70 persones.

L’acte de signatura ha comptat amb la presència de Francesc Folguera per part de la Fundació Equilibri, de Joan Murcia en nom del grup Inform@ i de Jordi Torras per part d’Equanomia.

Amb la signatura d’aquest conveni, s’espera donar feina en forma d’autoocupació a unes 70 persones que es trobin en procés de transició professional, aturats de llarga durada, majors de 40 anys, amb discapacitats físiques i/o amb carregues familiars que fan difícil la seva integració al món laboral. S’espera cobrir l’objectiu en un termini d’entre 24 i 36 mesos i faran feines d’editor dels diaris Inform@ arreu del territori de parla catalana.

La plataforma Equanomia canalitzarà l’obtenció de microcrèdits i s’encarregarà de la selecció de les persones i del suport que puguin necessitar a nivell empresarial. Aquest conveni forma part d’un programa d’autonegocis impulsat per Equanomia per a fomentar l’autoocupació.