Equanomia, present a la quarta edició del Bizbarcelona

El 4 i 5 de juny arrenca la quarta edició de Bizbarcelona, el saló per a pimes, emprenedors i autònoms que organitza Fira de Barcelona al recinte de Montjuïc. Es tracta d'unes jornades anuals on l'objectiu és que emprenedors, autònoms i pimes puguin fer créixer els seus negocis. Per això, s'han creat diversos espais temàtics amb programes d'activitats ajustats a les seves necessitats i inquietuds.

Dintre d'aquest marc, podreu trobar l'estand d'Equanomia, la plataforma impulsada per Fundació Equilibri. Equanomia el forma un equip multidisciplinar de professionals del dret, la consultoria, el màrqueting i la comunicació i té per finalitat impulsar empreses amb visió de Responsabilitat Empresarial, regides per un model de qualitat, a través de la creació i el desenvolupament col·laboratiu d’empreses i llocs de treball amb valor per la societat i al servei de les persones.

Consulteu el programa i acosteu-vos al nostre estand!
Fundació Equilibri et convida a visitar Bizbarcelona 2014 acreditant-te online per només 8€ amb el codi UND32GFY.

Us hi esperem.