El passat mes de setembre vam finalitzar el portal de BeWave, empresa dedicada a assessorar i gestionar les xarxes socials d’aquelles entitats interessades en els nous mitjans.

Aquest web, un exemple de disseny innovador realitzat amb tecnologia Drupal, és el 9è que la Fundació Equilibri desenvolupa aquest any.

El portal, que ha estat dissenyat en tres idiomes, consisteix en cinc seccions a través de les quals es descriuen els serveis i productes de l’empresa, així com el perfil dels fundadors i les últimes notícies de l’entitat.

Tot el web ha estat elaborat amb perspectiva 2.0 per tal de fomentar la participació i interacció dels usuaris que visitin la pàgina. D’aquesta manera, poden compartir les notícies a través de xarxes socials com ara Facebook, Twitter o Linkedin.

“La Fundació Equilibri ha sabut plasmar de manera idònia la idea que teníem en ment per a la web de BeWave”, ha manifestat Àngels Masó, directora de projectes de la nova consultora en xarxes socials.

“A més, el projecte s’ha dut a terme dintre dels plaços establerts i a un cost reduït sense que això afectés la qualitat de la pàgina”, ha agregat Masó.

Llocs web com el de BeWave són possibles gràcies als preus competitius que ofereix la nostra entitat i que permeten que empreses, ONG i particulars segueixin confiant en nosaltres.