A partir d’aquest mes de gener la Fundació Equilibri oferirà el servei d’assessorament i gestió en xarxes socials tant a empreses com a entitats sense ànim de lucre.

El nou servei inclourà el disseny de plans de comunicació 2.0 per tal de conèixer les millors eines per cada organització, així com l’activació, gestió i seguiment de xarxes socials.

Igualment es realitzarà la monitorització de continguts a les xarxes socials, la formació en community management, la gestió de blogs corporatius i el disseny d’estratègies 2.0.

La posada en marxa d’aquest nou servei, que ha estat possible gràcies a la col·laboració de la consultora en social media BeWave, respon al creixent interès de les organitzacions per estar presents a l’àmbit online.

Les entitats interessades en el nou servei podran escriure al mail equilibri@fundacioequilibri.org o trucar al 93 342 60 46.