Magda Julià López, de Premià de Dalt, és la guanyadora del nostre concurs de Diverdits, celebrat del 12 al 25 de setembre en motiu de la presència de la Fundació Equilibri a la Mostra d’Associacions de la Mercè 2011.

M. Julià López, que va participar al concurs a través del formulari del nostre web, ha guanyat un pack de productes de Comerç Just, elaborat per beneficiàries del nostre programa de desenvolupament rural a Bolívia.

Aquest pack està integrat per titelles didàctiques que representen a personatges de la cultura popular catalana i boliviana (denominats Diverdits), 5 Diverllapis, un exemplar dels contes “Un còndor balla” i “La flor de la Kantuta”, un CD amb música dels contes, dues guies didàctiques i una bufanda. Es tracta de productes amb els quals les famílies poden conscienciar els més petits sobre la problemàtica del Tercer Món de forma amena.

El foment del Comerç Just és un dels pilars de la nostra entitat, que es dedica sobretot a garantir l’accés a l’educació universitària a través de proporcionar microcrèdits a estudiants de les zones rurals més pobres de Bolívia i Etiòpia.

Per finançar aquests projectes, oferim serveis informàtics a empreses, institucions públiques, ONG i particulars. Els gairebé 10 anys d’experiència en el sector tecnològic ens han situat com a referent en l’àmbit del desenvolupament web i la programació.

La guanyadora, que s’ha conegut aquest dilluns 26, podrà recollir el seu premi a les instal•lacions de la nostra entitat. El seu nom serà publicat al Facebook i Twitter de la Fundació Equilibri.

El concurs sobre productes de Comerç Just forma part d’una promoció de dos sortejos organitzats per celebrar la nostra presència a la 16a. Mostra d’Associacions. El segon concurs consisteix en optar a la creació d’un web de forma gratuïta. Podran trobar les bases per a participar-hi al següent link: http://www.fundacioequilibri.org/diverdim-nos

US HI ESPEREM !!