Llancem nova imatge de Wapsi.org

Aquests dos últims mesos Fundació Equilibri ha estat treballant en el disseny i la millora d'aplicacions del nou lloc web Wapsi.org per poder apropar el gest solidari d'una manera molt més fàcil i atractiva als usuaris i usuàries. A través de Wapsi.org, els consumidors i les empreses poden col·laborar amb una ONG de la seva elecció sense que els hi suposi un cost addicional.

Seguim en plena crisi i les administracions públiques i moltes empreses privades continuen reduint les ajudes a les ONG. Wapsi.org es presenta com una plataforma alternativa gratuïta que utilitza el comerç per Internet per generar valor social. Wapsi.org enllaça directament a un ampli ventall de botigues on tots els productes i serveis estan disponibles al mateix preu. La diferència és que Wapsi.org rep un percentatge d'aquestes vendes, que destina a l'ONG seleccionada pel comprador. D'aquesta manera, col·laborar es fa més fàcil, perquè només cal recordar-se d'anar a Wapsi.org, triar botiga i l'ONG a qui es vol destinar l'aportació.

Totes les 135 ONG que participen en Wapsi.org són associacions declarades d'utilitat pública o fundacions no lucratives: Aliança per la Solidaritat, Afanoc, Apascide, Aspace, CEAR, ECOM, FEDER, FISAT, Fundació MONA, Global Humanitària, Medicus Mundi Madrid i Andalusia, ONG Rescate Internacional, Pallapupas, Pallassos sense Fronteres, StopSida, Step by Step, entre d'altres. Igualment, totes les aportacions que Wapsi.org rep de les botigues i transfereix a les ONG estan auditades per Marca Cardinal Auditors.

A la plataforma hi ha diverses opcions de compra, existeixen més de 240 botigues entre les que escollir: Fnac, Imaginarium, Sarenza, Toys 'R' us, La Casa del Libro, Iberia, Edreams, Eltenedor.es, Carrefour, Groupalia, Atrápalo, Redcoon, Europcar, per citar-ne algunes.

Fundació Equilibri segueix creient que les petites aportacions poden aconseguir grans coses, per això seguim posant tot el nostre esforç i il·lusió perquè la compra solidària a través de Wapsi.org es converteixi en un hàbit.