Missió i visió

Fundació Equilibri

La Fundació Equilibri és una organització sense ànim de lucre constituïda l’any 2002 que finança projectes de formació universitària i socials als països de renda més baixa.

Per finançar els nostres projectes i aconseguir que siguin auto sostenibles, oferim serveis informàtics principalment a les entitats sense ànim de lucre.

Missió

Equilibri inverteix en la formació universitària i les competències dels joves sense recursos, procedents de les zones rurals dels països més vulnerables, per tal de desenvolupar tot el seu potencial, facilitar la seva incorporació al mercat laboral i generar canvis sostenibles.

Visió

Desenvolupar un model auto sostenible de suport a l’educació universitària que faciliti la incorporació al mercat laboral, finançat a través dels nostres serveis informàtics i reproduïble a tots els països en vies de desenvolupament.

Programes

• La concessió de microcrèdits a estudiants universitaris.
  • La implementació de menjadors que garanteixin l’accés a una alimentació sana a aquests estudiants.
  • El desenvolupament de programes de formació professional a joves i dones que promoguin la integració laboral.
  • La venta de productes de comerç just destinats a pal·liar les necessitats econòmiques de les comunitats més pobres.
  • El suport a la investigació  i el  desenvolupament de projectes de base tecnològica.

• Contribuir a l’eradicació de la pobresa en els països més vulnerables.
  • Incrementar el nombre de joves amb preparació universitària en aquestes zones.
  • Apoderar les dones a través de la formació professional.
  • Fomentar el teixit associatiu mitjançant la creació de grups de treball en les regions on actuem.
  • Sensibilitzar a la població sobre les problemàtiques dels països del Sud.
  • Oferir solucions informàtiques a les entitats sense ànim de lucre per millorar les seves necessitats tecnològiques i comunicatives.
  • Fomentar l’eficiència energètica a través de la investigació i el desenvolupament de nous models.

Valors

• Compromís i responsabilitat amb els beneficiaris dels nostres programes.
  • Compromís i reconeixement amb les persones que treballen amb nosaltres.
  • Confiança en la capacitat i el potencial de superació de les persones a través de l’educació.
  • Predisposició a l’aprenentatge, qualitat, innovació i millora contínua.
  • Col·laboració amb les comunitats rurals amb les que treballem.
  • Proximitat, integritat, transparència i honestedat amb els receptors dels nostres serveis informàtics.
  • Eficiència, qualitat i rigor a l’hora de proporcionar els nostres serveis tecnològics.
  • Col·laboració i treball en equip amb les contraparts i entitats del sector.
  • Transparència en la gestió de l’organització.
  • Compromís amb la societat.