“Setmana de convivència dels equips Bolívia, Barcelona i estudiants dels diferents programes”

Com ja sabeu, la Fundació Equilibri té seu a Barcelona i Bolívia. Durant 15 dies del mes d’agost, els equips es troben a Sucre per planificar, supervisar i treballar conjuntament en els diferents programes.

És un període molt important per a tots nosaltres, ja que, tot i que virtualment estem connectats, la trobada física és vital per fer xarxa, compartir temps de treball i també d’oci.

Conèixer-nos entre nosaltres, treballadors, estudiants i col·laboradors potencia els valors de la fundació. Conèixer de primera mà les necessitats, la situació de les diferents persones que formen Equilibri, la ciutat i el país on viuen, reinterpreta els objectius de les diferents propostes que duem a terme.

Durant aquests dies del mes d’agost hem posat en comú els resultats de la primera part de la gestió 2023, s’ha planificat el que queda d’any i s’han impartit tallers als estudiants dels diferents programes.

L’equip de Barcelona ha pogut conèixer als estudiants del Programa Impulsa i compartir temps de qualitat amb ells: convivències, dinars, xerrades i entrevistes.

Tallers i xerrades:

Destaquem els tallers d’intel·ligència artificial impartits per Sergi Aragall i Juan Carlos Anarata, tant a la Fundació Equilibri com a la Fundació Tréveris. D’altra banda, Carla Rocha i Francesc Folguera han pogut compartir amb els joves del menjador universitari Equilibri els avantatges de formar part de la plataforma Rbiu project, els diferents descomptes en logos i les funcionalitats del sistema.

La tarda del dia 3 d’agost la vam dedicar a totes les noies i treballadores de la Fundació per parlar de la menstruació, de com poder-la fer més conscient i alliberadora i de les nostres experiències. Expliquem els beneficis de l’ús de la copa menstrual i, gràcies a la col·laboració de la marca GlupCup, repartim copes menstruals a totes les participants. Va ser molt bonic poder compartir aquesta estona tan personal i enriquidora.

Agraïments i Reflexions:

Cal destacar també que l’equip de Barcelona ha pogut degustar els plats cuinats al nostre menjador. Les sopes de verdures, la papa a la huancaína… tots els menús cuinats per Doña Gladys i Doña Leo i que, gràcies a la gestió de Susan la responsable i els ajudants, surten cada dia perquè els estudiants que passin tinguin una bona alimentació.

Des de Barcelona volem agrair a tot l’equip de Bolívia, Carla, Adriana, Fabiola, Susan, Ximena i a tots els estudiants que formen part del Programa Impulsa per la seva confiança i amistat. Han estat uns dies de molta feina i atrafegament, però també meravellosos, plens d’emocions i alegria per a tothom.

Podeu llegir l’article del blog de Equilibri Bolívia al següent enllaç.

Taller IA