Fundació Equilibri té l’enorme sort de comptar amb col·laboradors, que ens ajuden a fer que els joves beneficiaris dels nostres programes comptin amb tot el necessari.

En aquest cas, volem agrair a l’escola de futbol Base Montcada Futbol Club pels equipaments i roba esportiva donada.

L’esport és una de les disciplines importants de les nostres activitats de desenvolupament social, tant per la seva capacitat perquè els joves es relacionin i interaccionin entre ells, com pels beneficis per a la salut física i mental. Per això, col·laboracions com aquesta són tan importants, ja que en molts casos, la manca de recursos econòmics dels nostres estudiants fa que no comptin amb el material necessari per practicar els seus esports favorits.

Esperem poder comptar molts anys amb la seva estimada col·laboració i que en el futur, els joves de totes dues organitzacions puguin conèixer-se i compartir experiències.