L’increment dels preus dels aliments bàsics a Bolívia fa difícil l’accés dels estudiants universitaris procedents de les zones més pobres a una dieta sana, cosa que n’afecta negativament el rendiment intel·lectual.

El 2007 Fundació Equilibri va posar en marxa un menjador universitari per ajudar a reduir aquest problema, des d’aleshores oferim àpats als estudiants a un preu adaptat al pressupost. Tenim 3 modalitats en funció de les necessitats dels joves: modalitat lliure, pensionada i beca menjador. Els menús servits són equilibrats i nutritius compostos per 2 plats, beguda i postres.

Intentem generar un bon ambient de menjador, sempre net i ben estructurat perquè els estudiants se sentin bé i tranquils durant l’hora del dinar. També disposen de wifi gratuït.

Gràcies a Teaming i els teamers que ens donen suport, fem més fàcil el dia a dia del menjador universitari. Amb 1 euro ajudes que un estudiant universitari sense recursos a menjar 1 dia.

Entra al nostre grup Teaming i uneix-te!